Subject: Valgejõe parkla konteiner
From: "Triinu Rebane" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Sep 2024 09:43:17 +0300

Tere!

Edastan Kuusalu vallaelanikelt laekunud info, et riigimaantee ääres olevas
Valgejõe parklas on prügikonteiner täis ja ajab üle ääre. Ehk on tulevikus
võimalik sinna paigaldada suurem konteiner.

Pildid on lisatud kirjale.

Heade soovidega

Triinu Rebane

kommunikatsioonispetsialist
Kuusalu Vallavalitsus

[email-masked]
600 8511
 <http://www.kuusalu.ee/> www.kuusalu.ee
Mõisa tee 17| Kiiu alevik | 74604 Kuusalu vald | Harju maakond

 <https://www.facebook.com/Kuusalu-vald-161786783965582>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.